КАРПУН АНАТОЛІЙ ЛАВРЕНТІЙОВИЧ

Персональна сторінка 

Навчальні проґрами для студьентів

ПРОҐРАМА навчального курсу «Фолькльорна експедиція» для студьентів спеціяльности №07.02.05: «Музичне мистецьтво» спеціялїзації «Музичнй фолькльор». Див. книгу – Карпун А.Л. «Ке­ровницьтво гуртамеи українського народнього співу». Психольоґо-педагогічний аспект: Навчально-методичний по­сібник. 4-те (випр. й доп.) вид. К., 2006 (5-те вид. – 2010). С. 313.

ПРОҐРАМА навчального курсу «Транскрипція народньої музики» (для студьентів спеціяль­ности №07.02.05: «Музичне мистецьтво» спеціялїзації «Музичний фолькльор»). Див. там само на зі с. 324.

ПРОҐРАМИ навчального курсу «Транскрипція народньої музики» (для студьентів спеці­яльности №07.02.05: «Музичне мистецьтво» катедри – Народньопісенного виконавсьтва спеція­лїзацій: «Керовник народнього хору», «Виконавець народнїх пісень»). Див. там само зі с. 348.

ПРОҐРАМА (робоча) навчального курсу «Методика роботи з українським народнїм хором» (для студьентів ка­тедри, зазначеної више). К.: КДІК. 1992. 8 с.

Далї – подані ПРОҐРАМИ, які знаходять ся (в рукописному варіянті) на озброєн­нї катедри Народнього пісенного виконавсьтва та музичного фолькльору КНУКіМ і – в моєму осьобистому архіві:

ПРОҐРАМА навчального курсу «Дириґування» (для студьентів катедри, зазначеної више).

ПРОҐРАМА з методичними вказівкамеи до навчального курсу «Читання хорових парти­тур» (для студьентів ка­тедри, зазначеної више).

ПРОҐРАМА з методичними вказівкамеи до навчального курсу «Аранжування та Обробка фолькльорної піснї» (для студьентів ка­тедри, заз­наченої више).

ПРОҐРАМА: «Аналїза народнього музичного твору» (для студьентів више назьваних катедр).

ПРОҐРАМА: «Методика роботи з фолькльорним ансамбльем» (для студьентів више на­зьваних катедр).

ПРОҐРАМА: «Музична тьекстольоґія» (для студьентів више назьваних катедр).

ПРОҐРАМА: «Осьнови імпровізації та – традиційних виконавських осьобльивостьей народ­нїх пісень» (для студьентів више назьваних катедр).

ПРОҐРАМА: «Педагогічна практика» (для студьентів више назьваних катедр).

ПРОҐРАМИ навчальних спецкурсів: «Овольодїннє Духовними енєрґотьехнольоґіямеи» та  «Засьвоєннє паралїнґвістики («невербальної» мови) художньо-творчої педагогічної комунїкації». (Див. далї – тьемпляни сьих двох осьтаннїх Проґрам):

ТЬЕМАТИЧНИЙ ПЛЯН навчальної Проґрами спецкурсу:

«ОВОЛЬОДЇННЄ ДУХОВНИМИ ЕНЄРҐОТЬЕХНОЛЬОҐІЯМЕИ»

Спецкурс розрахований на 70 годин (46 – лєкційних і 24 – практичних /мілько-ґрупових та індивідуальних/). Окрім авдиторних занять видїляєть ся для студьентів 20 го­дин самостїйної роботи. Всї години можуть бути розкльадені за тьемамеи наступним чином:

№№

п/п

Назьва тьеми

Лєкційні

Практичні

м.-ґр./інд.

Самосьтїйна

роб. студ.

1.

Передісторична стадїя – від Початку всїх початків до Всьесьвітнього Потопу, згідно старозавітних релїґійних джерель і наукових відомостєй про Кінець ІV-ї Цивілїзації, а саме  – її Гіпербóрейської та Атльантидської гільок

8
2.

Епоха зародження V-ї (Післяпотопної) Цивілїзації та – закльадення фундаменту Духовної культури для України (Орійський/Арійський період)

8
3.

Засновки Божесьтвенних вібрацій реґіонів України:

а) Духовна Енєрґія у мінералях краю,

б) Вишнїй Запаль, випромінюваний місцьевим гербарієм,

в) Живинна Наснага від льокальних тварин

8
4.

Духовні Проєкції етносів України (абориґенів і пришельцїв)

у їх спробах державотворення:

а) Антського союзу,

б) впродовж заснування Київської Руосьи («Заміна» Язичницьтва Правосльавним Християнством),

в) за доби Козацьтва,

г) на часах кольонїзованости й „незальежности” краю,

д) при започаткуваннях Помаранчевої Революції

8
5. Стан Духовности по українських дїяспорах Сьвіту (на прикльаді Канадійської Української Громади) 4
     
         
1 Пробудженнє сьвоєї Інтуїції (Рівню Сьвідомости Людей 6-ї Раси) 2 3/2 4
2 Усвідомлюваннє Місії сьвого житя за Сьвятимеи Таїнсьтвамеи та Зоряними Духовними Проєкціямеи 2 3/2 4
3 Покаяння. Мольитви 2 2/2 4
4 Вихід на Духовний Рівень Сьвідомости та користування Енєрґією Дара Духу Сьвятого 2 3/2 4
5 Цїлєспрямована Співтворчість із Богом – знаходження способів найефективнійшого конкретного виконання сьвого Призначення на Зьемлї 2 3/2 4
  ВСЬОГО ГОДИН 46 14/10 20

Заняття проводять ся протягом 2-х сьеместрів і закінчують ся проведеннєм екзамену

 

ТьЕМАТИЧНИЙ ПЛЯН навчальної Проґрами

спецкурсу:

«ЗАСЬВОЄННЄ ПАРАЛЇНҐВІСТИКИ («невербальної» мови) ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНЇКАЦІЇ»

Спецкурс розрахований на 36 годин (13 – лєкційних і 23 – практичних /мілько-ґрупових та індивідуальних/). Окрім авдиторних занять видїляєть ся для студьентів 18 го­дин самостїйної роботи. Всї години можуть бути розкльадені за тьемами наступним чином:

№№

п/п

Назьва тьеми

Лєкційні

Практичні

мілк.-ґруп./індивід.

Самостїйна

роб. студ.

1. Загальні поняття 1
2. Особльивостї паралїнґвістичного спількування на ріжних відстанях /тьериторіях, зонах/ 1
3. Жести показники та показівники 1
4. Жести кистьові, жестикуляція пальцями 1 0,5/2 2
5. Жести руками 1 0/2 2
6. Жестикуляція ногами 1 0,5/2 2
7. Жести гольовою 1 0,5/2 2
8. Міміка /мілька жестикуляція: очима, губамеи та иньшими частинами обльиччя/ 1 0,5/2 2
9. Жестикуляція всїм тульубом 1 0,5/1 1
10. Покльони, реверанси, ритуальні жести, жести символьи та пантоміми 1 0,5/1 1
11. Жестикуляція за допомогою речей осьобистого користування /окулярів, цигарки, люльки тощо/ 1 0,5/1 1
12. Комунїкативні використання осьобистої атрибутики – одягу, гриму, предметів побуту /реквізиту/, кольорів 1 0,5/1 1
13. Емоцїйна фонація 1 0,5/2 2
14. Застосуваннє знаків спількування у комплєксі 0,5/2 2
  ВСЬОГО ГОДИН 13 5/18 18

Всї заняття плянують ся у 9-му сьеместрі. Заняття закінчують ся залїком. На залїк виносять ся питання /тьеми/ практичних занять. Критьерієм залїку є – практичне вольодїннє паралїнґвістикою.

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ ДЛЯ СТУДЬЕНТІВ:

Методичні поради з орґанїзації науково-дослїдної роботи студьентів у навчальному процьесі на катедрі народнього хорового співу (у співавторсьтві з О.М. Горбатюк). К.: КДІК, 1983. 16 с.

Зміст і методика самостійної роботи студьентів з дириґування на катедрі українського народнього співу та фолькльору. К.: КДІК, 1992. 33 с.

Квалїфікаційна характьеристика керовника гуртів українського народнього співу (укра­їнського народнього музично-струментального кольективу) //Карпун А.Л. Керовницьтво гуртамеи українського народнього співу. Психольоґо-педагогічний аспект: Навчально-методичний посіб­ник. 4-те (випр. й доп.) вид. К.: УММДО, 2006 (5-те вид. – 2010). 616 с. + іл. вкл. С. 237.

Вимоги до керовника гурту народнього співу //Там само. С. 52.

Самовиховання-самонавчання //Там само. С. 98.

Профілїзація навчальних дисциплїн //Там само. С. 241.

Координація дисциплїн Навчального Пляну //Там само. С. 148.

Овольодїння тьехнїкою дириґування //Там само. С. 173.

Методика педагогічного керовницьтва співочими гуртамеи //Там само. С. 193.

Методи вправ практичних занять із фаху за профільем – Педагогічне керовницьтво гуртамеи українського народнього співу //Там само. С. 252.

Самооцїнка сиебé як осьобистостьи та плянуваннє конкретної роботи над собою з формування й розьвитку здїбностьей і якостьей керовника гуртів українського народнього співу //Там само. С. 257.

Компльексний плян самостійної роботи студьентів катедр українського народнього співу та фолькльору й етноґрафії з фаху „Народня художня творчість” //Там само. С. 285.

Компльексна наскрізна практична підготовка студьентів //Там само. С. 116.

Засьвоєннє паралїнґвістики («невербальної» мови) художньо-творчої педагогічної комунї­кації //Там само. С. 151.

Плян анотації на хоровий твір із навчальної репертуарної проґрами дириґування //Там само. С. 301.

Тьехнічні засоби для самостійної роботи студьентів із дириґування //Там само. С. 302.

Питання «традиційної» методики роботи з унїфікованим народнїм хором //Там само. С. 303.

Тьехнічні засоби для роботи студьентів із гуртамеи українського народнього співу //Там само. С. 309.

Тьеми курсових робіт до навчальних дисциплїн: «Методика роботи з фолькльорним ансамбльем» та «Методика роботи з народнїм хором» //Там само. С. 310.

Методика роботи з кольективамеи українського етнічного гуртового співу (для катедри, зазначеної више). К.: КДІК, 1993. 24 с.