КАРПУН АНАТОЛІЙ ЛАВРЕНТІЙОВИЧ

Персональна сторінка 

Композиторські проби

КОМПОЗИТОРСЬКІ ПРОБИ (Нотні зразки та фонозаписї на CD)

АВТОРСЬКІ (ориґінальні) ТВОРИ:

Б’ю в Прадзвони України: Симфонїя №1 для оркестри народнїх струментів та народ­нього хору й фолькльорного ансамблю (у 4-х частинах: 1-ша – «...Серед Стьепу широкого...», 2-га – «На сольов’їному Полїсс»ї, 3-тя – «Під ясними зорями Згір’я високого», 4-та – «Де тихиї ріки край моря гльубокого»)//Карпун А.Л.Б’ю в Прадзвони України: Нотний додаток №2, 2-ге(випр. й доп.) вид. К., УММДО, 2010, 484 с.+ іл. вкл. та CD(аудїо). (Сторінки частин симфонїї, згідно – 127, 259, 303, 341; до­ріжки на CD-аудїо – 8, 9, 10, 11).

Мельодія юнацьтва:Вокалїз для гольосу –народньогоальта в супроводї фортьепіяно//Там само. С.109 (доріжка на CD-аудїо – 6).

Ми в Космос лїтаєм– (на вльаснийвірш) для стилїзованого народнього хору та фор­тьепіяно//Там само. С.115 (доріжка на CD-аудїо – 7).

За рідньий мій Днїпровський крайдля народнього хору (а-капеля) на вльасний пое­тичний тьекст//Карпун А.Л. Дзвенить Сьвічадо Бористену: Нотний додаток № 1-а, 2-ге (ско­рочене з виправльеннямеи та замінамеи) вид. К., УММДО, 2010, 224 с. (Сс: зразка – 60, Примітки – 205-206).

Сїм струн – на вірші Л. Українки(з деякими «осучасненнямеи» віршованого тьексту)для народ­нього хору із супроводом фортьепіяно//Там само. (Сс: зразка – 123, Примітки – 208).

Тепер в маю, тепер весною– для народнього хору із супроводом фортьепіяно (на вір­ші О.Ольеся(з деякими кореґуваннямеи віршованого тьексту)//Там само. (Сс: зразка – 128, Примітки – 208).

Дякую, Господи, дякую, Божеісня-мольитва) – для народнього хору (на вльасний віршова­нийтьекст)//Там само. (Сс: зразка – 133, Примітки – 208).

Осанна! (Пісня-псальóм)– для народнього хору (на вльасний віршованийтьекст)//Там само. (Сс: зразка – 136, Примітки – 208).

Завше в гóрах високих красивих– для народнього хору із супроводом фортьепіяно (на вльасний віршованийтьекст)//Там само. (Сс: зразка – 165, Примітки – 209).

Привітальна– для народнього хору із супроводом гармошки (на вльасний віршованийтьекст) //Шлях до комунїзму – ґазьета Київо-Сьвятошинського району Київської обльасти від28 лютого 1981 р. та – кн. «Дзвенить Сьвічадо Бористену» – нотний Додаток №1а (С.194) до посібника: Карпун А. Керовницьтво гуртамеи українського народнього співу. К., 2010. 616 с.

Народ співаєдля народнього хору із супроводом гармошки (на вльасний віршованийтьекст) //Вечірнїй Київ – стольична ґазьета від 28 грудня 1979 р.

 

ОБРОБКИ:

Київ – Духовна Стольиця:(обр. для стилїзованого народнього хору, фолькльорного ансамблю та солїстів у супроводі капельи бандуристів вльасної транскрипції сьвоєї аудиоза­письи бардівської піснї «Оранта»БОЯНА ВСЬЕЯ РУОСЬИ Ольега Атаманова (Більорусїя) у спів­авторсьтві з ним шодо перекльаду на вкраїнську мову) //Карпун А.Л. Б’ю в Прадзвони України: Нотний додаток №2, 2-ге (випр. й доп.) вид. К., УММДО, 2010, 484 с.+ іл. вкл. та CD(аудїо). (Сто­рінка зразка – 125, доріжка на CD-аудїо – 2).

Для України(обр. для народнього хору наспіву Я. Яросльавського на вірш М. Вороного «За Україну»).//Карпун А.Л. Дзвенить Сьвічадо Бористену: Нотний додаток № 1-а, 2-ге (скороче­не з виправльеннямеи та замінамеи) вид. К., УММДО, 2010, 224 с. (Сс: зразка – 48, Примітки – 205).

Будуть жити Українцї (обр. для народнього хору[і зміна віршованого тьексту] мел. М. Вербицько­го «Ще не вмерла Україна»[в ориґіналї] на сл. П. Чубинського та С. Данильовича).//Там само. (Сс: зразка – 51, Примітки – 205).

Боже, Вельикий, Єдиний(обр. для народнього хору Духовного Ґімну – «Молитва за Украї­ну»[в ориґіналї] на вірш О. Кониського, музику М. Льисьенка) //Там само. (Сс: зразка – 54, При­мітки – 205).

Ой, Боже, Боже, зглянь Ся на нас (обр. для народнього хору вльасної записьи наспіву від студьентки КНУКіМ  Г. Замани) //Там само. (Сс: зразка – 62, Примітки – 206).

Про Савку Чалього(обр. вльасної записьи й розшифровки історичної народньої піснї для народнього хору) //Там само. (Сс: зразка – 70, Примітки – 206).

За Гріховну Ролю Втратив Козак Волю(обр. для народнього хорувльасної записьи й розшифровки фольк­льоризованої піснї«А вже років двіста» на вірш А.П. Свидницького та музику О.Й. Нижанківського)//Там само. (Сс: зразка – 74, Примітки – 206).

Виїжд[ж]яльи хльопцї з нашого сиельа(Сюжетна вокально-хорова сюїта з обробок у співавторсьтві зі С. Павлюченком для народнього хору й супроводу гармошки вльасної запи­сьи та розшифровки народнїх наспівів //Там само. (Сс: зразків – 81-91, Примітки – 207): Виїж­д[ж]альи хльопцї...(С.81[89]); Тужіння (С.83); Зо Сьвятимеи упокой, Хреисте (С. 86); Вічная пам’ять (С. 88).

Пам’ятай же синї гори, зельенї Карпати(обр. віршованого та музичного тьекстів для народнього хору закарпатської фолькльорної піснї «Не забувай синї гори») //Там само. (Сс: зразка – 94, Примітки – 207).

Пташечка сумненька у льузї лїтальа(вільна обр. віршоваого й музичного тьекстів для народнього хору фолькльорної піснї «Птичка невельичка» //Там само. (Сс: зразка – 97, При­мітки – 207).

Пташечка мальенька(вільна обр. віршоваого й музичного тьекстів для фолькльорно­го вокального ансамблю – народньої піснї «Птичка невельичка» //Там само. (Сс: зразка – 100, При­мітки – 207).

Кров людська – хіба водиця?!.(обр.у співавторстві зі С. Павлюченком«Думи» до кі­нофільму «Кров людськая – не водиця» на сл. О. Ніконенка, муз. П. Майбороди для народ­нього хору зі струментальним супроводом [у деяких місцях твору – відкоректовано віршова­ний тьекст]) //Там само. (Сс: зразка – 102, Примітки – 207).

Розльильи ся води на чотири броди(обр. фолькльорної піснї для народнього хору) //Там само. (Сс: зразка – 138, Примітки – 208).

Зашумільа дїбровонька (обр. фолькльорної піснї: «Йшльи корови із дїброви», инакше – «Зап­льакальа дївчинонька» для народнього хору //Там само. (Сс: зразка – 142, Примітки – 208).

Мчить Араґві в даль(обр. однойменної народньої грузинської піснї [на грузинській мові та вкраїнській –за вльасним перекльадом] для українського народнього хору //Там само. (Сс: зразка – 147, Примітки – 208).

Закувальа зозульенька на стодолї на розї(обр. української фолькльорної пісні для на­роднього хору//Там само. (Сс: зразка – 150, Примітки – 208).

А в полї береза, а в полї кудрява(обр.фолькльорної пісні для народнього хору//Там само. (Сс: зразка – 155, Примітки – 208).

Причúнна дїва із Таманьи(обр. вльасної записьи й розшифровки фолькльорної піснї для гурту народнього співу //Там само. (Сс: зразка – 157, Примітки – 208).

Усї гори зельенїють(обр. вльасної записьи й розшифровки однойменної народньої піснї-бальади для народнього хору, жіночого й чольовічого вокальних ансамблїв) //Там само. (Сс: зраз­ка – 160, Примітки – 208).

Відкіля йдеш, чольовіченьку?(обр.фолькльорної піснї для народнього хору) //Там са­мо. (Сс: зразка – 169, Примітки – 209).

Сидить дїд на печі(обр. вльасної записьи й розшифровки фолькльорої піснї для народ­нього хору) //Там само. (Сс: зразка – 172, Примітки – 209).

Думай, думай...(обр.фолькльорної піснї для народнього хору) //Там само. (Сс: зразка – 174, Примітки – 209).  

Ой гиля-гиля, гусоньки, на став(обр. [і деяка зміна віршованого тьексту] фолькльорної піс­нї для народнього хору) //Там само. (Сс: зразка – 180, Примітки – 209). 

Зельенеє жито, зельене(обр. фолькльорної піснї для народнього хору) //Там само. (Сс: зраз­ка – 183, Примітки – 209). 

Час Набатом вже б’є! (обр. вльасної записьи й транскрипції мельодії української народ­ньої піснїі«У полї кальина» [зі сьвоїм варіянтом віршованого тьексту] для народньо­го хору) //Там само. (Сс: зразка – 188, Примітки – 209).

Многиї Лїта(обр. [вльасної записьи й розшифровки фолькльорного наспіву] для народнього хору) //Там само. (Сс: зразка – 201, Примітки – 209).

Реве та стогне Днїпр широкий(обр.фолькльорного наспіву на вірш Т. Шевченка для народнього хору)//Карпун А. Керівницьтво гуртамеи українського народнього співу. К., 2010. (Сс: зразка – 576, Примітки – 226).

Обряд Духовного Оздоровльення: Обробки (вльасних записьей, розшифровок) народнїх і цьерковних заздрáвиць-наспівів – у виконавському стилї Українського Традиційного Богато­гольосся для Гуртів українського етнічного Духовного співу. (В отсьому Обряді – поєднані (в Комп­льексі) Покаяння, Мольитви та Цїльитьельсьтво Дару Духа Сьвятого.)//Карпун А.Л. Осьнови Духовного Оздоровльення Українсьтва. К.: УММДО. 2010. [Допоміжна (Сльужбова) матьеріяльа – «Мольит­ви», «Нотні записї...», а також озьвучення осьтаннїх – на CD].

 

 

АРАНЖУВАННЯ:

Поема про Вкраїну(ар. для стилїзованого народнього хору [разом із А. Пономарьовим – автором оркестровки симфонїчного супроводу] і вльасний вільний перекльад на вкраїнську мо­ву віршованого тьексту О. Кольичева однойменного ориґінального твору на музику О. Альек­сандрова, написаного для чольовічого хору та фортьепіяно) //Карпун А.Л. Б’ю в Прадзвони України: Нотний додаток №2, 2-ге (випр. й доп.) вид. К., УММДО, 2010, 484 с.+ іл. вкл. і CD(ау­дїо). (Сторінка зразка – 9, доріжка на CD – 1).

Музика Пам’яти Героям(ар. для струнно-смичкової ґрупи симфонїчної оркестри «Пое­ми» З. Фібіха) //Там само. (С.67, доріжка на CD – 3).

В Безоднї Пітьми(ар.для стилїзованого народнього хору зі супроводом фортьепіяно «Токати Ре мінор» Й. Баха)//Там само. (С.75, доріжка на CD – 4).

У Прóменях Сонця(ар.для симфонїчної оркестри «Романсу» Д. Шостаковичаіз кіно­фільму «Óвід» //Там само. (С.91, доріжка на CD – 5).

Народнї наспіви обряду «Поздоровлення з Новим Роком»(ар. для фолькльорного во­кального ансамблю) //Карпун А.Л. Дзвенить Сьвічадо Бористену: Нотний додаток № 1-а, 2-ге (скорочене з виправльеннямеи та замінамеи) вид. К., УММДО, 2010, 224 с. (Сс. зразків 9-21, При­мітки – 203-204): Чи дома, дома хазяїн дому? (С.9); Добрий вечір тобі, пане господарю! (С.10); Нова радїсть стальа (С.11); Різдво Твоє, Хреисте Боже наш (С.13); Ой сїв Хреистос та виечеряти (С.14); Ой сивая та і зозу­льенька (С.15); Го-го-го, коза... (С.16); Ой учоера ізвечоера (Маельанка) (С.18); А в полї, полї сам пльужок оре (С.19); Хазяїн іде, Коляду ниесе (С.20); Ой будьте здорові, живіте буогатоу (С.20).

Народнї наспіви з весїльного обряду «Дївич-вечір»(ар. [з елєментами обробок] для фолькльорного вокального ансамблю) //Там само. (Сс. зразків – 22-33, Примітки – 204): А в нас сього дня дїєвич-вечір (С.22); Ой ти, дївко Ольенко (С.23); Ой збори, збори в батьків двір (С.24); Ой батеньку старесенький, просю я тиебе (С.25); А я в батька та й на й відходї (С.26); Ой сьвату наш, сьвату (С.28); Рости, сосно, розьвивай ся (С.30); Додому, сьвати, додому (С.32).

Народнї наспіви обряду «Проводи до армії»(ар. [з елєментами обробок] для фольк­льорного вокального ансамблю) //Там само. (Сс. зразків – 34-45, Примітки – 204-205): Ой гай, мати...(Сс: зразка – 34, Примітки – 204); Ой да на дуобочку, братцї, ворон кряче(Сс: зразка – 36, Примітки – 205); Ой чеи будеш, дївчинонько, за мною тужити..? (Сс: зразка – 38, Примітки – 205); Кольи кальина ше цьвіте, то бережи кальину(Сс: зразка – 39, Примітки – 204); Та тихий Донець, та тихий Донець (Сс: зразка – 41, При­мітки – 204); Ой був день – раненько і – другий – пізненько (Сс: зразка – 42, Примітки – 205); Ой у льузї та ше й при березї червона кальина (Сс: зразка – 44, Примітки – 205).

Ой у льузї червона кальина похильильа ся(ар. для народнього хору козацької піснї «Роз­льильи ся крутї бережечки» в обробцї С. Чарнецького, З. Кріля та Г. Труха) //Там само. (Сс: зразка – 46, Примітки – 205).

Через полье широкеє(ар. для народнього хору однойменногофолькльорного наспіву-канта)//Там само. (Сс: зразка – 58, Примітки – 205).

Гайдамацька(кориґування віршованого тьексту й аранжування для народнього хору зі супроводом гармошки однойменного твору на муз. К. Стецьенка та сл. С. Черкасьенка, напи­саного для чольовічого хору і фортьепіяно) //Там само. (Сс: зразка – 64, Примітки – 206).

Ой Маорозе, Маорозьенкуо(ар. для фолькльорного гурту вльасної записьи й розшиф­ровки однойменної козацької піснї //Там само. (Сс: зразка – 72, Примітки – 206).

Зійшьов місяць, зійшьов ясний(ар. для фолькльорного гурту вльасної записьи й роз­шиф­ровки однойменної піснї //Там само. (Сс: зразка – 79, Примітки – 207).

Ой, польечко, полье туманом польито(ар. для народнього хору фолькльорної одно­йменної піснї)//Там само. (Сс: зразка – 92, Примітки – 207).

Ой у лїсї сосононька(ар. для народнього хору фолькльорної піснї)//Там само. (Сс: зраз­ка – 93, Примітки – 207).

Чорноморець, матїнко, чорноморець(ар. для чольовічого скльаду народнього хору од­нойменної фолькльорної піснї) //Там само. (Сс: зразка – 145, Примітки – 208).

Нальетїльи журавлї(ар. для народнього хору вльасної записьи й розшифровки одно­йменної фолькльорної піснї) //Там само. (Сс: зразка – 163, Примітки – 209).

 

РУКОПИСЬНІ МОЇ ТВОРИ

(які знаходять ся поки що в осьобистому архіві).

Найбльижчим часом вони можуть вийти в сьвіт друкованими публїкаціямеи:

«Ми мольода в Українї Сильа». На вірш Льеонїда Первомайського «МИ» – співавторсьтво віршованого тьексту та вльасна музика піснї для гольосу БАРИТОНА зі супроводом бандури.

«Серенада». Проба для симфонїчної оркестри.

«Верховино, Сьвітку Ти наш». Струментовка українського (гуцульського) танцю для симфонїчної оркестри.

«Лїсова пісня». Обробка народньої пісні: «Розльильи ся води на чотири броди» для струнно-смичкової ґрупи симфонїчної оркестри.

«Якби я дївчиною став». Пісня – на вірш Микольи Сома для гольосу БАРИТОНА у супроводї фортьепіяно.

«Ода Майдану». Обробка для симфонїчної оркестри піснї – «Вічний революціонер» на вірш І. Франка та музику М. Льисенка.

«Якби Мольодь Країни». Струментовка для симфонїчної оркестри та перкльад на вкраїнську мову піснї «Если бы дети земли» (віршований тьекст – К. Зібарова [рос. тьекст В. Ширяєвої], музика – Д. Пєткова).

«Душа Вкраїни – Пісня Ти моя!» Струментовка для симфонїчної оркестри та вільний перкльад на вкраїн­ську мову піснї «Душа народа – партия моя!» (за віршом Л. Ошанїна і – музикою А. Новикова).

«Народ про Брежнєва співа». Ориґінальний твір для народнього хору зі супроводом баяну.

«Гімн Вельикому Городу». Струментовка для дитячої симфонїчної оркестри музики Р.М. Глїєра з бальету «Мідний Вершник».

«Гімн Київу». Ориґінальний твір для народнього хору й оркестри українських народнїх струментів на вльас­ний віршований тьекст.

«Коробейники». Обробка роусїйської народньої піснї.

«Летят утки». Обробка роусїйської народньої піснї (за вльасним віршованим тьекстом).

«Никогда». Аранжування для народнього хору однойменної піснї (муз. О. Фельцмана, сл. П. Ольева).

«Ой чий то кінь стоїть». Обробка української фолькльорної піснї для народнього хору.

«Біля мльина-кременина». Обробка вольинської української фолькльорної піснї для народнього хору.

«Сїяв мужик просо». Обробка української жартівльивої фолькльорної піснї для народнього хору.

«Ой я маю чорні брови». Обробка української жартівльивої фолькльорної піснї для народнього хору.

«Ой у полї кирниченька». Обробка української (вольиньської) фолькльорної піснї для народнього хору.

«У нас в Надірпіннї». Аранжування для народнього хору на вльасний віршований тьекст і сл. І. Бердника та муз. Е. Ляшенка піснї «У нас в Надднїпров’ї».

«Сакрально-езотьерична Україна»: Симфонїя № 2 (у 4-х частинах) для оркестри українських народнїх стру­ментів і народнього хору на вльасний віршований тьекст(1-ша ч. – «Духовна Вертикаль», 2-га ч. – «Гріховна Позьемність», 3-тя ч. – «Правуваннє Бога», 4-та ч. – «До Пекльа й – Раю»).

В’язанка Духовних етнічних українських наспівів (аранжування для дитячого фолькльорного вокально­го гурту вльасної записьи й розшифровки цьерковного ритуальу-треби Благочестя – «На здоров’є»).

«Дума про Духовність Українцїв». Ориґінальний твір на вльасні віршовані рецитації для гольосу БАРИ­ТОНА й супроводу бандури.

(Та – богато иньших...)