|
|
ПРОҐРАМА навчального курсу «Фолькльорна експедиція» для студьентів спеціяльности №07.02.05: «Музичне мистецьтво» спеціялїзації «Музичнй фолькльор». Див. книгу – Карпун А.Л. «Керовницьтво гуртамеи українського народнього співу». Психольоґо-педагогічний аспект: Навчально-методичний посібник. 4-те (випр. й доп.) вид. К., 2006 (5-те вид. – 2010). С. 313.
ПРОҐРАМА навчального курсу «Транскрипція народньої музики» (для студьентів спеціяльности №07.02.05: «Музичне мистецьтво» спеціялїзації «Музичний фолькльор»). Див. там само на зі с. 324.
ПРОҐРАМИ навчального курсу «Транскрипція народньої музики» (для студьентів спеціяльности №07.02.05: «Музичне мистецьтво» катедри – Народньопісенного виконавсьтва спеціялїзацій: «Керовник народнього хору», «Виконавець народнїх пісень»). Див. там само зі с. 348.
ПРОҐРАМА (робоча) навчального курсу «Методика роботи з українським народнїм хором» (для студьентів катедри, зазначеної више). К.: КДІК. 1992. 8 с.
Далї – подані ПРОҐРАМИ, які знаходять ся (в рукописному варіянті) на озброєннї катедри Народнього пісенного виконавсьтва та музичного фолькльору КНУКіМ і – в моєму осьобистому архіві:
ПРОҐРАМА навчального курсу «Дириґування» (для студьентів катедри, зазначеної више).
ПРОҐРАМА з методичними вказівкамеи до навчального курсу «Читання хорових партитур» (для студьентів катедри, зазначеної више).
ПРОҐРАМА з методичними вказівкамеи до навчального курсу «Аранжування та Обробка фолькльорної піснї» (для студьентів катедри, зазначеної више).
ПРОҐРАМА: «Аналїза народнього музичного твору» (для студьентів више назьваних катедр).
ПРОҐРАМА: «Методика роботи з фолькльорним ансамбльем» (для студьентів више назьваних катедр).
ПРОҐРАМА: «Музична тьекстольоґія» (для студьентів више назьваних катедр).
ПРОҐРАМА: «Осьнови імпровізації та – традиційних виконавських осьобльивостьей народнїх пісень» (для студьентів више назьваних катедр).
ПРОҐРАМА: «Педагогічна практика» (для студьентів више назьваних катедр).
ПРОҐРАМИ навчальних спецкурсів: «Овольодїннє Духовними енєрґотьехнольоґіямеи» та «Засьвоєннє паралїнґвістики («невербальної» мови) художньо-творчої педагогічної комунїкації». (Див. далї – тьемпляни сьих двох осьтаннїх Проґрам):
Спецкурс розрахований на 70 годин (46 – лєкційних і 24 – практичних /мілько-ґрупових та індивідуальних/). Окрім авдиторних занять видїляєть ся для студьентів 20 годин самостїйної роботи. Всї години можуть бути розкльадені за тьемамеи наступним чином:
№№п/п |
Назьва тьеми |
Лєкційні |
Практичнім.-ґр./інд. |
Самосьтїйнароб. студ. |
![]() |
||||
1. |
Передісторична стадїя – від Початку всїх початків до Всьесьвітнього Потопу, згідно старозавітних релїґійних джерель і наукових відомостєй про Кінець ІV-ї Цивілїзації, а саме – її Гіпербóрейської та Атльантидської гільок |
8 | – | – |
2. |
Епоха зародження V-ї (Післяпотопної) Цивілїзації та – закльадення фундаменту Духовної культури для України (Орійський/Арійський період) |
8 | – | – |
3. |
Засновки Божесьтвенних вібрацій реґіонів України: а) Духовна Енєрґія у мінералях краю, б) Вишнїй Запаль, випромінюваний місцьевим гербарієм, в) Живинна Наснага від льокальних тварин |
8 | – | – |
4. |
Духовні Проєкції етносів України (абориґенів і пришельцїв) у їх спробах державотворення: а) Антського союзу, б) впродовж заснування Київської Руосьи («Заміна» Язичницьтва Правосльавним Християнством), в) за доби Козацьтва, г) на часах кольонїзованости й „незальежности” краю, д) при започаткуваннях Помаранчевої Революції |
8 | – | – |
5. | Стан Духовности по українських дїяспорах Сьвіту (на прикльаді Канадійської Української Громади) | 4 | – | – |
– | – | |||
![]() |
||||
1 | Пробудженнє сьвоєї Інтуїції (Рівню Сьвідомости Людей 6-ї Раси) | 2 | 3/2 | 4 |
2 | Усвідомлюваннє Місії сьвого житя за Сьвятимеи Таїнсьтвамеи та Зоряними Духовними Проєкціямеи | 2 | 3/2 | 4 |
3 | Покаяння. Мольитви | 2 | 2/2 | 4 |
4 | Вихід на Духовний Рівень Сьвідомости та користування Енєрґією Дара Духу Сьвятого | 2 | 3/2 | 4 |
5 | Цїлєспрямована Співтворчість із Богом – знаходження способів найефективнійшого конкретного виконання сьвого Призначення на Зьемлї | 2 | 3/2 | 4 |
ВСЬОГО ГОДИН | 46 | 14/10 | 20 |
Заняття проводять ся протягом 2-х сьеместрів і закінчують ся проведеннєм екзамену
Спецкурс розрахований на 36 годин (13 – лєкційних і 23 – практичних /мілько-ґрупових та індивідуальних/). Окрім авдиторних занять видїляєть ся для студьентів 18 годин самостїйної роботи. Всї години можуть бути розкльадені за тьемами наступним чином:
№№п/п |
Назьва тьеми |
Лєкційні |
Практичнімілк.-ґруп./індивід. |
Самостїйнароб. студ. |
1. | Загальні поняття | 1 | – | – |
2. | Особльивостї паралїнґвістичного спількування на ріжних відстанях /тьериторіях, зонах/ | 1 | – | – |
3. | Жести показники та показівники | 1 | – | – |
4. | Жести кистьові, жестикуляція пальцями | 1 | 0,5/2 | 2 |
5. | Жести руками | 1 | 0/2 | 2 |
6. | Жестикуляція ногами | 1 | 0,5/2 | 2 |
7. | Жести гольовою | 1 | 0,5/2 | 2 |
8. | Міміка /мілька жестикуляція: очима, губамеи та иньшими частинами обльиччя/ | 1 | 0,5/2 | 2 |
9. | Жестикуляція всїм тульубом | 1 | 0,5/1 | 1 |
10. | Покльони, реверанси, ритуальні жести, жести символьи та пантоміми | 1 | 0,5/1 | 1 |
11. | Жестикуляція за допомогою речей осьобистого користування /окулярів, цигарки, люльки тощо/ | 1 | 0,5/1 | 1 |
12. | Комунїкативні використання осьобистої атрибутики – одягу, гриму, предметів побуту /реквізиту/, кольорів | 1 | 0,5/1 | 1 |
13. | Емоцїйна фонація | 1 | 0,5/2 | 2 |
14. | Застосуваннє знаків спількування у комплєксі | – | 0,5/2 | 2 |
ВСЬОГО ГОДИН | 13 | 5/18 | 18 |
Всї заняття плянують ся у 9-му сьеместрі. Заняття закінчують ся залїком. На залїк виносять ся питання /тьеми/ практичних занять. Критьерієм залїку є – практичне вольодїннє паралїнґвістикою.
Методичні поради з орґанїзації науково-дослїдної роботи студьентів у навчальному процьесі на катедрі народнього хорового співу (у співавторсьтві з О.М. Горбатюк). К.: КДІК, 1983. 16 с.
Зміст і методика самостійної роботи студьентів з дириґування на катедрі українського народнього співу та фолькльору. К.: КДІК, 1992. 33 с.
Квалїфікаційна характьеристика керовника гуртів українського народнього співу (українського народнього музично-струментального кольективу) //Карпун А.Л. Керовницьтво гуртамеи українського народнього співу. Психольоґо-педагогічний аспект: Навчально-методичний посібник. 4-те (випр. й доп.) вид. К.: УММДО, 2006 (5-те вид. – 2010). 616 с. + іл. вкл. С. 237.
Вимоги до керовника гурту народнього співу //Там само. С. 52.
Самовиховання-самонавчання //Там само. С. 98.
Профілїзація навчальних дисциплїн //Там само. С. 241.
Координація дисциплїн Навчального Пляну //Там само. С. 148.
Овольодїння тьехнїкою дириґування //Там само. С. 173.
Методика педагогічного керовницьтва співочими гуртамеи //Там само. С. 193.
Методи вправ практичних занять із фаху за профільем – Педагогічне керовницьтво гуртамеи українського народнього співу //Там само. С. 252.
Самооцїнка сиебé як осьобистостьи та плянуваннє конкретної роботи над собою з формування й розьвитку здїбностьей і якостьей керовника гуртів українського народнього співу //Там само. С. 257.
Компльексний плян самостійної роботи студьентів катедр українського народнього співу та фолькльору й етноґрафії з фаху „Народня художня творчість” //Там само. С. 285.
Компльексна наскрізна практична підготовка студьентів //Там само. С. 116.
Засьвоєннє паралїнґвістики («невербальної» мови) художньо-творчої педагогічної комунїкації //Там само. С. 151.
Плян анотації на хоровий твір із навчальної репертуарної проґрами дириґування //Там само. С. 301.
Тьехнічні засоби для самостійної роботи студьентів із дириґування //Там само. С. 302.
Питання «традиційної» методики роботи з унїфікованим народнїм хором //Там само. С. 303.
Тьехнічні засоби для роботи студьентів із гуртамеи українського народнього співу //Там само. С. 309.
Тьеми курсових робіт до навчальних дисциплїн: «Методика роботи з фолькльорним ансамбльем» та «Методика роботи з народнїм хором» //Там само. С. 310.
Методика роботи з кольективамеи українського етнічного гуртового співу (для катедри, зазначеної више). К.: КДІК, 1993. 24 с.